You've got that smile

Mamma ringer antagligen, förhoppningsvis, till frisören idag så att jag får klippa mej! Det var ett tag då jag inte ville klippa mej ifall att det blev dåligt och jag sa att isf skulle jag gå med uppsatt hår och må dåligt över det istället, jag går inte gärna med uppsatt hår bland folk. Jag tycker inte att jag passar i det. Men Sandra påminnde mej om att man får ha mössa på sej hela tiden på gymnasiet så jag är glad igen! Och egentligen skulle vi till Valbo idag men jag vaknade två så det blev inte så. men jag behöver verkligen åka till Valbo, det finns en hel jävla massa jag behöver.



Visste väl att jag hade den där bilden! Är det det där du har pratat om fler gånger Sandra? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0