Do it my way

Insåg att jag slutar tidigare imorgon för vi har ingen Spanska längre! Sen insåg jag även att de är Julfest från 1-4 så alla lektioner från 1 är inställda så det spelar ingen roll och där försvann mitt happymoment. FUCK. Jag klagar väldigt mycket på min blogg har jag märkt men jag har seriöst inget att skriva om för att jag är glad över ingenting och då är ju det ingenting att skriva om, eller så är jag glad över saker som jag inte vill ta upp här så då blir det klagomål här istället haha, kul, fast nä. Sen så tänker jag att jag vill att folk ska se mej som en glad och positiv människa och hur går det om jag alltid klagar? Höhö jaa inte speciellt bra kanske. Får jobba på det. Men inte nu för nu ska jag klaga på mitt illampående igen och sen på att jag inte har någon musik att lyssna på längre så jag är deprimerad! :(


CPBARN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0