Fucked up eepad & busstider

Matilda åkte precis härifrån, hon hjälpte mej med mín novell som ska vara klar på söndag haha. Jag kommer få ett klart A på det! Och imorgon är det bio, äntligen! Vi åker buss in för er som ska med, om ni inte redan visste det. Det borde gå en buss till Avestahalv åtta så vi åker antagligen med den. Jag kan ju kolla det nu lika grärna? Det står att det går en tio i sju och då är vi framme till halv åtta? Ska vi ta den? Får nog bli så, jag smsar imorgon ifall nån har missat att läsa det höhö.
Och fuck min eepad som fuckar sej så att det togtyp tjugo minuter att skriva det här inlägget. Ingen bild vill den ladda upp heller, DÖ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0