I saw angels fall down

DAGENS LÅT: You don't belong - Daughtry
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, underkläder, strumpor, ett linne & en tröja
DAGENS DUSCH: Duschar imorn istället :)
DAGENS FRISYR: Plattat
DAGENS MAT: JULBORD
DAGENS HÄNDELSE: Somnade i en soffa inne på Jysk höhö..... 
DAGENS PLANER: Ja jag ska nog sova annars kommer inte en viss person bli så glad om jag somnar hos honom haha
DAGENS VILL HA: Jullov!
DAGENS SAKNAD: Att kunna sova utan att vakna och behöva gå och kissa mitt i natten! :tired: 
DAGENS DROG: Vet inte, min bror kanske haha
DAGENS TRÅKIGASTE: Att jag skulle åka med mamma hem för att komma hem tidigare och kom inte hme förrän halv åtta!
DAGENS KÖP: En tomteluva till på Tisdag och en dricka hahahah :D
DAGENS HUMÖR: Great fast trött ^^
DAGENS SJUKA: KISSNÖDIG
DAGENS KOMPLIMANG: "Haha va gullig du är"
DAGENS SKRATT: Hahha emmis skratt, eller hennes helt störda dröm!
DAGENS BILRESA: Hem, i en hel evigheeeeeet
DAGENS GRÅT: Var väl garv som vanligt haha
DAGENS DRYCK: Fanta Exotic
DAGENS LÄNGTAN: LOV
DAGENS TELEFONSAMTAL: Erika som ringde och hade panik över att hon vaknade halv ett ;)
DAGENS PERSONER: Massaaa! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0