JAG HAR TRÅKIGT.

DITT LIV
Vad heter du? - Sofia
I mellannamn? - Detdu
Vart bor du? - Avesta
Du bor med? - Mamma, Filip, simba & Cherry
Trivs du där du bor? - Jadå, det är lite långtråkigt bara
Brukar du läsa horoskop? - Ja ibland
Har du körkort? - Nej
Vad spenderar du dina pengar på? - Godis tror jag nog
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - Om jag ahr ett recept så haha
Bläck eller blyerts? - Bläck tror jag
Mc donald's eller burger king? - McDonald's!
Är du allergisk mot något? - Plåster
Äger du ett busskort? - Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Fruktansvärt snygg
Nästa mål i ditt liv? - Få bra slut betyg
Vad såg du senast på tv - Freaky Friday
Hur svarar du i telefon? - Mobil - Hallå Hemtel. - Sofia/Hej det är Sofia
Vem ringde dig senast? - Leo
Vad sa den som ringde? - Han ville ha skjuts
Antal timmar sömn inatt? - ca 10
Sov du ensam? - Ja
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Såg dig gråta: Cherry
Fick dig att gråta: Vet faktiskt inte
Du gick på stan med: Sandra tror jag
Skickade ett e-mail till dig: Säkert fb.
HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja
Tar du droger? - såklart, 70 st
Vad är du mest rädd för? - Hur allt kommer bli
Vilka kläder sover du i? - Just nu växlar jag mellan ett par vita pyjamas byxor och trosor tillsammans med en vit magtröja
Vart vill du gifta dig? - På en strand
Har du varit kär? - Ja
Kör du bil? - Nej
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - Beror på vad det är för folk
STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja det tror jag
Är du ensam nu? - Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Hallelujah brukar fastna ofta men det är för att Matilda alltid går och sjunger på den. Annars kan det vara låtar jag har lyssnat på en stund innan
Vill du gifta dig? - Nej
Vill du ha barn? - Ja!
FAVORIT
Rum i huset? - Mitt rum, men det hade varit bättre om datorn hade varit där också.
Typ av musik? Allt möjligt!
Månad? - Alla mellan maj och september
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej, inte vad jag vet
Varit sjuk? - Nej
Sjungit? - Ja förfan!
Sagt "jag älskar dig"? - Tror jag skämtade då men ja
Velat säga till någon att du älskar hon/han? - Ja
Träffat nån ny person? - Jag hejade på en gammal gubbe jag inte träffat, räknas det?
Saknat någon? - Jodu
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej, men Filip fick en puss
Haft sex med någon? - Såklart, 17 ggr
SENASTE
Låt du hörde: Medez - Razor Tongue spelas för fullt just nu, haha!
Film du såg: Freaky Friday
Du krama: Mamma tror jag
Du åt: Thai ♥♥♥♥♥
Du hade sex med: Vill du bra gärna veta vaa
Senaste semester: Vimmerby säkert
FÖRSTA
Första bästa kompis: Johan
Första jobb: Jag tycker min prao räknas så brandman
Första inhandlade skiva: Gud, det kommer väl inte jag ihåg
Första förälskelse: Leo
Första begravning: Pappas <3
Första piercing/tatuering: Öronen
klockan är: 19:55
DITT LIV
Vad heter du? - Sofia
I mellannamn? - Världsbäst
Vart bor du? - BAKOM DITT ÖRA! *turk accent*
Du bor med? - Simba, Filip & Mamma
Trivs du där du bor? - Helt okej
Brukar du läsa horoskop? - Bara när jag läser nån tidning och det är inte ofta
Har du körkort? - Nej
Vad spenderar du dina pengar på? - Godis, ostbågar eller dricka oftast haha
Antal kuddar i sängen? - 4
Kan du baka bullar? - Ja med ett recept så ska det väl gå haha
Bläck eller blyerts? - Bläck är skönare att skriva med men det är jobbigt när man inte kan sudda
Mc donald's eller burger king? - McDonald's, aldrig ätit på Burger King haha
Är du allergisk mot något? - Plåster
Äger du ett busskort? - Yes :)
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön
Hur ser du ut idag? - Snygg som vanligt ju
Nästa mål i ditt liv? - Klara första året på gymnasiet med hyfsade betyg :)
Vad såg du senast på tv - Kollar på Saw VII just nu :P
Hur svarar du i telefon? - Mobil - Hallå, Hemtel. - Sofia/Hej det är Sofia
Vem ringde dig senast? - Sandoraaa
Vad sa den som ringde? - En hel jävla massa haha :D
Antal timmar sömn inatt? - Jaaaa typ 8 kanske?
Sov du ensam? - Ja
SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag :)
Såg dig gråta: Ingen aning, mamma kanske?
Fick dig att gråta: Mamma också tror jag?
Du gick på stan med: Filip haha
Skickade ett e-mail till dig: IIIINGEN ANING kollar aldrig min e-mail haha
HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja :)
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jaa, hel mysko :o
Tar du droger? - Japp, Emma är min knarklangare hihi
Vad är du mest rädd för? - Ensamhet
Vilka kläder sover du i? - Erikas ett linne & trosor och ibland mjukisbyxor
Vart vill du gifta dig? - På en strand! spelar ingen roll var, bara det är en fin strand! :D
Har du varit kär? - Ja
Kör du bil? - Nej, men jag vill (a) Fast inte nu när det är snö
Har du ett jobb? - Nepp
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja oftast men det beror lite på vad det är för folk
STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Ja, eller inte haft en chans på vet jag väl inte men den har inte gillat mej tbx om man säger så :)
Är du ensam nu? - I rummet ja, forever alone :(
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Party Rock Anthem, She's Freaky, Go Girl, Hey Baby (Drop it to the floor), Angels Fall Down osv. osv.
Vill du gifta dig? - Nope, jag ändrade mej nästan ett tag men sen ändrade jag mej igen haha
Vill du ha barn? - Ja! :D
FAVORIT
Rum i huset? - Tvrummet eller mitt rum tror jag
Typ av musik? Allt möjligt! :D ♥
Månad? - Juni skulle jag nog säga, då har man nyss fått sommarlov det är lite sådär härligt varmt ute och man har hela sommaren framför sej, man känner sej så otroligt lättad och fri :D
DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej
Köpt någonting? - Nej jag tror inte det :p
Varit sjuk? - Nej :)
Sjungit? - Jaa annars hade jag varit sjuk haha!
Sagt "jag älskar dig"? - Nä
Velat säga till någon att du älskar hon/han? - Jo lite
Träffat nån ny person? - Japp :)
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Yes :)
Kysst någon? - Nä
Haft sex med någon? - Nope
SENASTE
Låt du hörde: Prelude 12/21 - AFI
Film du såg: Kollar på SawVII sa jag juuuuu
Du krama: Marcus? Eller Sandra?
Du åt: Macka med MAKRILL sug på den du emma hahah ;)
Senaste semester: Rhodos ♥♥
FÖRSTA
Första bästa kompis: Johan
Första jobb: BRANDMAN! Fast det var praktikplats men det räknas inte hahaha ;)
Första inhandlade skiva: Det kommer väl inte jag ihåg!
Första förälskelse: Leo.
Första begravning: Pappa ♥
Första piercing/tatuering: Öronen
klockan är: 23:26




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0