No one can control me 'cause this is what I'm made of

Nu var det ju typ julpyntat hemma hos mej, behöver typ bara damma och sånt så blir det bra sen. Kul att klockan typ är tre på natten också? Haha men så är det alltid dagen före julafton, men det gör så att jag kan säga GOD JÄVLA JUL! Nu istället för senare idag. Jag har ingen julkänsla alls därav mitt 'jävla' mitt i det hela. Ska till moster och käka vid två så kommer vara hur trött som helst imorn för då måste jag upp tio kanske. Shit va jobbigt! För mej är det iallafall haha. Och sen så har jag ett fkn munsår också, jag har aldrig munsår!!! Och det gör ont!!! :(


Älska texten! Finally, nån hlr med mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herpes?????( penisproblem röst)!!!;)

2011-12-24 @ 11:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0