Somebody call 911

Jag jobbar på att komma på en bekännelse men jag kommer fan inte på något, eller jag kommer egentligen på en hel jävla massa men inget jag faktiskt känner för bekänna så det sög ju för er, ni kanske inte får någon bekännelse höhö. Jodå jag jobbar på det men har inte så jävla stora förhoppningar över den bara ;) Nu drar jag snart till kusin, grattis till honom nu är han byxmyndig! ;) Tror jag?... Shit, I just mindfucked myself.... Han kan väl inte bli 16??? Men ofta han bara varit 14 tills nu?? Öhmmm..... Det är lov jag har stängt av, men grattis på han iaf!



Har ingen bild på honom så tar en gammal bild på mej å syrran hans istället! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0