Absolute uttråkad

Öppna din sms-inkorg. Tryck neråt tre gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Sen fortsätter du tre gånger ner och det är dina svar.

Vad vill du säga till den snyggaste du vet? Mamma är konstig men hon säger att du ska hit och äta tacos

Vad säger folk bakom din rygg om dig? :( Nej kanske inte :)

Vad är din största önskan? Btw, gonatt! <3

Vad är din innersta hemlighet? Jag skiter i facebook :( jag har kommit långt, riktigt långt :)

Vad sa dina föräldrar då du föddes? Nej, det är bara jobbigt -.-

Vad säger din bästa vän om dig? jo xD

Vad säger du när du sover? Den var lätt bäst! :D

Vad skriker du när du inte får som du vill ? Men jag låter mej inte somna ^^

Och när du äntligen fått som du vill ? Det är väll inte så svårt, jag gick aldrig och la mej och sov, jag har varit uppe hela natten >.<

Hur berättar du för någon att du är kär? yay :A

Vad säger du när du får syn på ett spöke? jag har träningsvärk i mina vader :(

Vilken är din bästa raggningsreplik? Haha ni suger xD

När du är arg så säger du oftast: Hehehehehhehe oliver då?

Om du ska göra slut, så säger du: Robin? :o

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Sheldon får reda på att Penny ska ge han en julklapp och är då helt så du vet besatt att han måste ge en exakt lika värdefull och fin julklapp tillbaka som slutar riktigt kul haha.. och sedan träffar Penny en kille som jobbar tillsammans med Leonard och slutar i ja att konstigt. Har du sett det förut?

2011-01-06 @ 18:43:52
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0