Bodies making chemistry

Jag är sjukt trött, det känns bra för då kanske jag kan sova nu. Jag har somnat mellan tre och sex varje dag på hela lovet och sen vaknat mellan ett och tre på dagen, det skulle vara skönt att somna nu och vakna runt tio imorgon kanske?
Mamma ringde och väckte mej på morgonen idag iallafall. Hon ringde och jag minns att hon frågade om hon väckte mej, sen vet jag att hon pratade men jag kommer inte ihåg vad hon sa, jag ville bara sova. Helt plötsligt säger hon att ett hus i Fors har brunnit ner inatt, det var ett hus vid bryggeriet och jag vet vems pappa det var. Som tur var så var det ingen som var hemma så det var ingen som blev skadad. Men jag var rädd för att det var någon annan, på sättet hon sa det lät det som att det var något som skulle beröra mej ganska mycket. Så då vaknade jag, men det var bara bra för då kanske jag somnar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0