Dag 01 – Om mig

Jag heter Sofia Andersson, hatar mina andranamn så det är nästan ingen som känner till dom. Jag brukar säga att jag heter Sofia "Ellie" Andersson men det är inte många som går på det.
Jag är för det mesta glad, jag kan inte vara seriös i en sekund och efter ungefär varje mening jag säger kommer ett "nej jag skoja bara".
Jag är tankspridd och långsökt och hittar antingen för mycket positivt eller för mycket negativt i något, jag är ganska bra på att överdriva saker.
Vänner, familj och kärlek är något som betyder mest för mej. Jag skulle inte kunna leva utan något av dom och jag kan inte välja mellan dom heller.
På fritiden gillar jag att hänga med folk om man kalla dom för det, spela TV-spel, sitta vid datorn, sjunga (även fast jag inte kan) och låta bli att göra läxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0