Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek, när jag hör kärlek tänker jag automatiskt på kärlek till en kille, eller en tjej. Sån där kärlek som när man vill spendera livet tillsammans med varandra, ni fattar. Men kärlek är så mycket mer. Allt är kärlek, det finns så många olika sorters kärlek till så många olika sorters saker så hur ska man kunna förklara all den kärlek? Det går ju inte för då skulle man få sitta i flera dagar. Jag brukar oftast uppleva kärlek som något positivt och man blir varm av det vad det än är för kärlek. Jag får en varm känsla av det. Men jag tycker inte att man kan förklara kärlek, man måste uppleva det för att förstå.


Love is like heaven but can hurt like hell.

Vad är kärlek?
Kärlek i
matte är ett problem
historia är ett krig
kemi är en reaktion
bild är ett hjärta
mej är du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0