Dag 09 – Platser jag besökt

Hur ska man tolka det då? Det finns ju extremt många platser jag har besökt! Både utomlands och inom Sverige så det blir nog svårt att rabbla upp alla. Men om vi berättar lite om platserna utomlands jag har besökt för att det är lättast så är det Grand Canaria och Åhland om man vill tolka det som utomlads. Både har jag varit till två gånger. Jag saknar Grand Canaria mest och det var klart härligast där. Åhland vill jag inte åka till igen för jag blev så jävla sjösjuk andra gången jag åkte.. Och första gången var det något fel på båten. Fast iofs så började ju bussen vi satt på brinna nere på Grand Canaria. Men det var inte farligt, det var under bussen det brann så ingen blev skadad, det var så att bromsarna hade hakat fast och vi körde i en uppförs backe så det blev lite tungt och det började brinna, men som sagt var det ingen som blev skadad. Alla ställde sej utanför och tog kort istället! :D

Har inga bilder från något utav ställerna på datorn, sry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0