Dag 11 – Mina syskon

Mitt syskon får jag väl ändra till. Det är Filip, 8 år, snart 9. Världens satunge, har humör värre än mej, kaxig jävel som gillar allt som inehåller orden kiss, bajs, kuk, snopp, penis, fitta, pulla, snippa, skit, pink, knulla, fuck, sex, sexig o.s.v. Inte alla åttaåringar som är så? Men det är bara när han är med vissa personer han är så, ibland när han är med mej så är han helt annorlunda, då är han helt okej, när han är sej själv och inte försöker vara cool och inte försöker visa att jag vet och jag kan och jag svär för jag är tuff utan när han verkligen är Filip då är han underbar. Vi kan skratta tillsammans och även fast han nog inte tänker på det så skyddar jag honom när jag vet att han har rätt eller märker att han behöver det och han kan vilja skydda mej när han märker att något är fel. Han tänker inte långt ibland heller så han kan slänga ur sej saker som jag helst inte vill att folk ska veta men annars är han nästan bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0