Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan har gått ganska snabbt.
I måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde... Jag vet att jag kom igång på mitt porträtt i skolan, har börjat skissa på mitt fina huvud nu haha :)

I Tisdags lurade jag och Matilda Erika så hon fick lite panik haha... Och så mycket mer kmr jag inte ihåg. Minne...

I Onsdags hade jag prov i Svenska vet jag (fick MVG på det också, utan några fel överhuvudtaget! Man kunde ha delvis fel också men inte ett enda sånt heller! :))

I Torsdags var jag med sjuorna typ hela dagen, eller jag var det förutom på lektionerna som för övrigt var ganska tråkiga.

Igår följde Sandra & Matilda med mej hem fast vi bestämde oss att vi skulle till Matilda så vi gick dit. Det var jätte kallt. :( Sandra åkte hem typ en kvart senare och det var meningen att vi skulle följa med henne hem för att kolla om Patrick (hennes äldre bror) är snygg men det orkade inte vi så jag var kvar hos Matilda till nio ungefär. Vi var jätte trötta och garvade åt ungefär allt och inget, det var kul! :)

Idag har jag inte gjort nånting, jag var ute och gick men annars har jag inte gjort något. Kommer inte göra heller.

Imorn blir väl ungefär som idag om det inte ändras på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0