"Den är så påtänd!"



Det var ingen bra bild men den får väl duga för den tillhör Rubriken. :]

Jag skrev inge igår, bl.a. för att jag inte hade något att skriva och för att jag & Erika stod och dansade Just Dance till nån gång mellan ett och tre inatt. Och ändå vaknade jag klockan tjugo över tio?? Coolt gjort av mej.
Vi kollade på någon film som jag trodde var jätte bra också, men det var den verkligen inte... Supersugen tror jag den hette, har sett den förut och hade för mej att den var bra, haha... Så var det inte.

Nu ska jag vara extremt duktig och göra mina läxor medan jag lyssnar på min grymt bra spotifylista som jag ska fylla på med lite fler låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0