Det funkade inte som jag ville

Nej, jag sov minst lika länge ändå, även fast jag ställde alarmet på klockan tio! Jag minns att klockan ringde flera gånger men ändå sov jag till två.. Gud jag är hopplös ibland. Men nu är jag vaken och skapligt pigg iallafall, men jag längtar sjukt mycket till ikväll för då får jag tacos!! Jag har längtat efter tacos i flera veckor nu, hihi. Älska tacos!

Sv: Nejdå, det var bara bra. Det gjorde mej ingenting, skönt att bli av med honom. ;) Nej jag skoja, men det gör inget, det var länge sen nu.

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

å tack c:! Ja, håller med sjukt bra. och snart (17.30) är big bang theory på kanal5, bara så du vet ;)

2011-01-06 @ 16:23:25
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0