Erika kidnappade mej

Erika kom till klinten och kidnappade mej idag, fast det funkade inte så bra för vi fastnade och fick sitta och fylla godispåsar istället. Tillslut kom vi därifrån och då åkte vi hem till mej. Vi skulle testa mitt spel; Just Dance och detaljerna tänker jag inte gå in på, Filip och hans jävla drömamr säger jag bara.. Inte vårt fel att det var varmt. Sen blev det för varmt så vi åkte skrana som Erika säger, man åker på en madrass ner för en backe full med snö. :)) Och sen var det massa hit och dit sen kom Tim och Leo men då åkte Erika till sin farmor. Vi hade inte speciellt kul och jag var blev medlem på något tråkigt spel ._____.

Trevlig välkommnande också;

fi_fia has joined the game
*namn utelämnat* hej fi_fia
fi_fia: hej robin
*namn utelämnat* VEM FAN R DU

kul............... haha, jag sköt honom :]]]]]

men nu har jag annat att göra, bye och god natt antagligen!


Kommentarer
Postat av: Aomusi

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-07-12 @ 14:47:15
URL: http://aomusi.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0