"Erika.... kisspaus!"

Jag satte i mitt gamla minneskort i mobilen så jag sitter och tittar på massa gamla bilder och videor som jag glömt helt! Just nu tittar jag på när jag Erika och Matilda tog sparken bort till Sandvika, fast vi vände för att det blev för kallt när det var typ tjugo meter kvar, haha! :)
Och massa videor med helium!!
Lägger upp massa massa massa bilder sen hade jag tänkt! :D

Och idag har jag t.o.m. hunnit varit ute och ändå sitter jag här i bara en morgonrock och en t-shirt! Men det är härligt. :)
Jag gick iallafall med Filip till Kristina idag och så lekte jag lite med Tove för hon var ensam. Vi byggde ett otroligt fint torn, och vi byggde om det när vi var klara typ tio gånger haha..

Nu ska jag fortsätta videon, laddar upp bilder sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0