Fräsch!

Sitter här helt ny duschad och borstar tänderna. Tänkte gå och lägga mej nu, det känns sjukt härligt att gå och lägga sej i ett skapligt rent rum nu, haha. Jag är jävligt nöjd själv just nu även fast det är en hel del kvar. 

Det hände en ganska kul sak också, jag städade undan under sängen och gissa vad jag hittade? Mina nycklar som har varit spårlöst borta ett bra tag nu! Sen nån gång förra året, kommer inte ihåg när, det kanske t.o.m. var när jag gick i åttan jag tappade bort dom? Jag har städat sen dess men jag har inte varit speciellt ordentligt helt ärligt, bara tagit bort det värsta ungefär. Men det var roligt att dom kom fram! Hittade femtio kronor också, städpengar vetni. ;) Haha.

Men nu ska jag blåsa håret, vi ses imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0