Fullt upp

Har gjort en hel massa idag känns det som. Jah, Erika, Matilda och Sandra hade dansmaraton eller vad ska man kalla det? Sen åkte Sandra och Erika hem och det var bara jag och Matilda kvar. Vi gick en sväng på Horndal för vi var sjukt varma efter att ha dansat så mycket, Matilda fick även träningsvärk haha. Sen åkte vi till Klinten och träffade alla där igen och åkte pulka och nu sitter jag här, så trött att jag skulle kunna somna bilken sekund som helst. 76 bilder idag är bra jobbat tycker jag.. :pp 
Jag borde kanske gå och lägga mej nu, tycker inte ni det? Vad duktig jag skulle vara då!




Fuck mitt utseende, drf fick det inte vara med på bild ^^
Det blev typ bara mörka bilder, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0