hahaha?

"Sofia, Robert vill göra sperma med dej."
"Sofia, jag vill hångla med dej."

Och dom är åtta år? Haha men kom då.. Det hade varit lite mer lockande om dom var liiiiite äldre. Man tror att dom är små och söta, men sen tycker man inte det längre. Ena stunden är dom sådär och andra stunden kmr dom och ska ha ett plåster för att dom blöder lite från ett millimeter litet sår. 

Det har varit tjafs hela dagen, som vanligt, och jag är så less nu. Det är en unge som ska vara med dom men han är så jävla dryg så dom vill inte vara med honom och då skvallarar han för sin pappa och Connys mamma så då blir dom förbannade för han ljuger värre än jag vet inte vad så då måste dom be om ursäkt. Dom skulle bara veta hur han är, däremot orkar inte jag tjafsa med dom så Filip, Conny och Robert får vara här nu men är det något mer så tänker jag nog fan lägga mej i för nu har jag fått höra samma jävla saker i flera dagar och deras föräldrar verkar ju inte förstå nånting. Usch, brukar inte skriva sånt här men det blev så nu.

Nu ska jag ta mej samman och kanske äta en munk medan jag kollar om det är nåt kul på TV. Cya. ♥


Titta vilken bra mamma jag är! :ppppp haha.

Prata med mej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0