Hemma :A

Åt en äckel hamburgare med senap på Lappens. Hade hellre ätit en god med riktiga pommes på McDonald's :( Dom dära pommesen på Lappens kan man inte äta för fem öre, man biter ju sönder tänderna! Nej, jag håller mej till McDonald's mat om jag är i Hedemora :) Fuck, jag skulle ha köpt en milkshake!

Men nu har jag tråkigt så jag gör ett tråk-test sen går jag och borstar tänderna och sen kollar jag på The Big Bang Theory innan jag går & sover :)

visste du:
att jag vill ha - en bra sångröst!
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - om allt och inget, för mycket och för lite
att jag inte gillar - när folk går mej på nerverna
att jag avskyr när folk snackar - skit
att jag gillar att - vinna
att jag alltid kommer att - älska musik
att jag är hemligt förälskad i - en kille
att sist jag grät var - länge sen
att min mobiltelefon är - röd
att när jag vaknar på morgonen - är det snart dags att sova igen
att innan jag går och lägger mig - gör jag allt jag inte borde göra
att idag har jag - tagit av mej byxorna jag inte hade på mej
att jag just nu tänker på - erika, haha
att i kväll ska jag - kolla på The Big Bang Theory
att i morgon kommer jag - bli kidnappad :(
att jag hoppas - jag slipper klinten imorgon



Rock, paper, scissor, lizard, spock!

Glömde att lägga upp inlägget haha.


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Big bang theory är världens bästa show ever! Haha.. jag ser det nästan varje kväll, klockren humor. :)

2011-01-05 @ 18:31:03
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0