Hemma

Nu är jag hemma igen! En lärare stod och hade föreläsning om gymnasiet och jag var inte så jätte närvarande för jag höll på att somna sittande. Jag kunde inte hålla ögonen öppna alls. Men jag hörde att dom var en av Sveriges 9 bästa yrkes skolor (Vi var på Yrkesgymnasiet i Gävle om ni undrar) ochdom verkade vara riktigt engagerade för att hjälpa eleverna och få dom att ha det så bra som möjligt.

Under dagen har jag knappt ätit något, eller jag har ätit mackor, chips, pepparkakor, en halv muffin och druckit lite av erikas och matildas smoothie så jag ska äta något nu, fast jag känner mej inte speciellt hungrig men jag vet att jag behöver äta något "vettigt" nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0