I got lots of candy to make you mine

Jag hittade en av mina gamla Eurovision song contest skivor idag och hittade en saknad låt som jag brukar gå och sjunga på ibland!



Vet inte varför men jag har seriöst saknat den där låten och nu hittade jag den! :)

Dom senaste timmarna har jag försökt rita, men det gick inte så bra. Jag har inte lärt mej att hantera pennorna ordentligt än och resultaten blev inte som jag ville att dom skulle bli men det var bra gjort för att vara jag. Iallafall på vissa av dom. :) Däremot får ni inte se dom!

Nu ska jag sova för imorgon ska jag gå upp! God natt! ♥


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

haha okej ;)



tack c:

2011-01-07 @ 10:08:26
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0