Jag gillar att sova länge

Okej? Haha. Jag sov till två.
Och nu har jag inget att skriva så jag lägger upp en dagens även fast jag inte gjort speciellt mycket idag.

Dagens humör: Ganska glad
Dagens mående: Bra förutom min jävla hosta
Dagens borde: Göra klart lite skoluppgifter som jag antagligen måste lämna in efter lovet
Dagens frisyr: Min jätte fina morgonfrilla
Dagens smink: Kanske lite gammal mascar från igår
Dagens planer: Tror jag ska spela lite tv-spel :)
Dagens vill ha: choklad :(
Dagens längtan: Till sommaren
Dagens fundering: det finns ett antal att välja mellan
Dagens beroende: musik
Dagens låt: Open wounds - Skillet
Dagens tråkigaste: Typ asmkt



mums, min lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0