Jag kan inte släppa det, det bara är så

Trust is like a piece of paper. When you crumble it, you can always straighten it out, but it'll never be perfect again.

Nu har Sandra varit här, vi gjorde typ inget. :ppp eller det vanliga kan man väl säga? :)
Jag är skittrött nu iallafall, jag ska gå in och fixa lite till skolan imorgon, äta något tror jag och sen ska jag sova. Usch, tänk att om 9 timmar och ungefär 20 minuter börjar första dagen i skolan efter jul. Det känns... Förjävligt! Jag vill hellre sova och sitta hemma framför TVn och kolla på film etc.etc. :(( Den här terminen kommer inte vara lätt, jag säger det bara. Inte för mej iallafall. Usch, fyfan.

Godnatt iallafall, ha det så skoj i skolan imorgon!


Typ sådär känner jag för skolan imorgon :((
Det var inte meningen att jag skulle se ledsen ut på bilden, vet inte vad jag gjorde men jag ser deprimerad ut iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0