Jag körde ole-dole-doff... hemsk som jag är..

42 frågor om din bästa vän

1. Vad heter hon? Matilda Forsberg
2. Hur gammal är hon? 15
3. När träffades ni sist? I Fredags
4. Vad har hon  för hårfärg? brun
5. Brukar hon färga håret? Ja
6. Vilka färger har hon haft? Hon har nog varit brunett jämt vad jag kommer ihåg, fast med slingor ibland :p
7. Vad har hon för parfym? Ingen aning!
8. Är hon galen? Galen galnare galnast matilda! :D
9. Vad är erat första minne? Ingen aning! Jag kommer ihåg henne på klassresan till Säterdalen i lekis, när vi stod vid hästarna :D
10. Har ni många minnen ihop? ja :)
11. Vart bor hon? nere vid båtviken (a)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej
13. Är du avundsjuk på henne? ja ibland så :)
14. Vad heter henns syskon? alexandra
15. När träffades ni första gången? Lekis tror jag..
16. Hur träffades ni? Lekis.. x)
17. Vad går hon i för sporter? Ingen vad jag vet
18. Vad kan hon göra på helgerna? Plugga kanske? :)
19. Göra efter skolan? Kidnappa mitt hus :(
20. Vilken skola går hon på? J-O skolan
21. Favoritmat? potatis sallad eller kyckling, nudlar, kycklingkrydda och gräddfil! Och man måste blanda det också
22. Musiksmak? Mest R&B tror jag men hon är lite blandad :)
23. Har hon fräknar? nej inte vad jag har sett :pp
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja :)
25. Har ni bråkat någon gång? nej jag tror inte det :D
26. Blir ni vänner igen då? alltid vänner ♥
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? haha ja!!
28. Har du sett henne gråta? ja
29. Vad gjorde du då? det var nog rätt länge sen men jag försökte väl prata med henne tror jag
30. Har du sett henne vara riktigt arg? nej jag tror inte det
31. Har hon sett dig gråta? ingen aning
32. Vad ska ni göra i sommar? en hel del hoppas jag!
33. Har hon svikit dig någon gång? nej det tror jag inte, hon har bara lite svårt för att vara tyst ibland :)))
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? ingen aning, jag har svårt att försöka sätta mej in i såna situationer. Men ledsen skulle jag bli!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Förhoppningsvis
37. Är hon en rolig person? Som fan!
38. Vad är det bästa med henne? Finns mycket att välja på! 
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget
40.Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? nej (A) haha
41. hur ser hennes klädstil ut? Den ser bra ut!
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Närå, det är bara ett tidsfördriv :)


Kommentarer
Postat av: matti

hahahahahahaXD

Har hon svikit dig någon gång? nej det tror jag inte, hon har bara lite svårt för att vara tyst ibland :)))

VAD HAR JAG PÅ KINDEN????:P

2011-01-16 @ 21:44:18
URL: http://mmatildafforsbergsblogg.blogg.se/
Postat av: matti

hahahahahahaXD

Har hon svikit dig någon gång? nej det tror jag inte, hon har bara lite svårt för att vara tyst ibland :)))

VAD HAR JAG PÅ KINDEN????:P

2011-01-16 @ 22:23:52
URL: http://mmatildafforsbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0