Jag vill inte vara din tomma rad..

Nu har jag stått och spelat Just Dance i fler timmar känns det som, men det var det nog också. Så jag är sjukt trött i armarna! Det spelet är mycket roligare än vad man tror! Man måste bara försöka och när man står där och slänger med hela kroppen till massa klassiska låtar kan man ju bara undra hur man ser ut egetnligen.. Men det är så sjukt kul!

Jag har inget vettigt att skriva heller, som att jag brukar ha det.. Så jag tänker nog dansa lite till, för skojs skull! :D

Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Ja, jag vet de nya är allt bra alltså! Men det bästa är att jag såg nån interjuv med ''SHeldon'' och han snackar inte som han gör i serien utan ''normalt''. Han är en grymt bra skådespelare! :)

2011-01-05 @ 19:29:40
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Mmm precis! Och den coolaste är att har du sett How I met your mother? Jaja men det är samma regissör där som i Big Bang Theory, och enligt mig iallfall är How I met your mother också sjuukt bra. Så den regissörn är riktigt skillad. Eller vad tycker du? :)

2011-01-05 @ 20:17:45
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

Eller hur, han måste vara helt otroligt bra på att komma på stuff. Både How I met your mother och Big Bang Theory är riktigt bra ju. Fast i big bang theory samarbetade han med nån annan regissör, minns ej namnet ^^

2011-01-05 @ 20:39:26
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0