Knowing

Jag tar tillbaka mitt tvivlande för jag tittade på någon film som hette Knowing som var ganska bra. Jag var helt spänd under hela filmen tror jag, haha. Det går inte att förklara vad den handlar om, eller jag kan inte. Det var så mycket i bara en film. Jag trodde det var en skräckfilm när jag började titta men sen var det så mycket mer! Det var action, drama, sorg, skräck, kärlek och massa mer på samma gång! Ena stunden kunde jag sitta och vara helt spänd för jag visste att det var något som kom men jag visste inte vad, andra gången kunde jag inte ens tänka mej att nästa scen skulle hända och sen kunde jag sitta och grina ögonen ur mej för att det var så sorgligt. Jag överdrev lite, men lite grät jag (A) Jag vet inte hur dom fick till filmen så, hur man ens får tanken? Åh, nej jag kan inte förklara den, jag lägger upp trailern istället!



Jag hade sett några scener ur den innan men aldrig hela. Nu har jag och jag vet inte vad jag ska säga. Jag har inget att säga, det var något speciellt med den filmen för jag har någon speciell känsla men det går inte att förklara. Jag tycker ni ska titta på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0