La momento bonito

Oh hell, va grym jag är på att laga mat! Det blev korv och stekt potatis är inte det grymt gjort? Jag lyckades t.o.m sabba potatisen med överdrivet mycket grillkrydda men ändå! Det var ätbart. :) Mej ♥ Bränd korv!
Ursäkta Sandra.
Så nu är jag övermätt men jag överlever nog.



Morgondagens schema. Rooligt med tre timmars hål :ppp Och tre NO lektioner. Och vad jag har för IUP imorgon vet jag inte heller men det är antagligen läxläsning. IUP är som Elevens val eller teori eller vad det nu heter där ni går. Man får välja ämnen själv på den lektionen iallafall, däremot har vi inga roliga val att välja mellan.

Märkte att jag började en mening med 'och', sry matti ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0