Mätt på pannkakor!

Tillfällig header (precis som jag sagt om alla mina andra headrar, headers, headerar...?) Men jag orkar verkligen inte engagera mej på en header. Så fort jag få ett bättre programm ska jag ha en ordentlig header, inte en jag fixat på två minuter!
Orsaken till att jag bytte var att jag inte ville ha sjuttioelva bilder på mej som mitt första intryck på min blogg. Den här blev inte mycket bättre men hellre den. Jag vet inte om jag skulle kunna beskriva mej själv med bilder så det blev lite bilder jag har tagit plus två stycken på mej med matildas löshår, för jag tyckte om det. Hihi. Men jag tvekar faktiskt på att skaffa, jag tänkte göra det men nej, jag vet inte. Vi får väl se, jag kommer hinna ändra mej flera ggr.


Förresten så blev det inge fler bilder för kamera batteriet var slut och nu ska jag sova så. Har sovmorgon imorgon, det är skönt! Ska försöka hinna göra läxan då, det kmr inte gå bra men jag får skylle mej själv ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0