Snart måndag igen :(

Har suttit och spelat The Legend of Zelda; Four Swords Adventure hela morgonen, jag vet inte varför jag började spela det men det går framåt! Har kommit mycket längre än förut.
Senare ska jag plocka ihop några fler grejer på mitt rum, dammsuga och torka av och så ska jag plugga lite engelska sen har jag ledigt resten av dagen.

Fick höra lite hur det var med mormor också och det visade sej att hon inte hade lugninflammation iallafall men hon är mycket piggare. Dom skulle ta ett urinprov för att se vad det var med henne eftersom det inte var lunginflammation så dom satte en skålliknande sak i toaletten så dom kunde ta den efter hon hade varit på toa på morgonen men hon hade sett den och kunde inte förstå varför den var där så hon tog bort den och diskade ur den. Hahah sötmormor! ♥ Hon som inte diskar annars. Vi kommer nog åka upp till henne imorgon för att se hur det är och höra vad dom har kommit fram till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0