Stackars Filip :(

Det blev lite ändrade planer. Jag tänkte ju äta chips och så nu och imorgon skulle vi in till mormor i stan och så skulle vi handla lite och så men Filip är magsjuk så det blir inget. Stackarn var helt nerspydd, vettefan hur han lyckades få spya på ryggen men han lyckades. Jag överdriver inte när jag säger att allt utom benen och det från näsan och upp var nerspytt. Inte så trevligt att veta, jag vet. Nu hoppas jag bara att jag verkligen inte blir smittad för jag hatar verkligen magsjuka, eller att spy överhuvudtaget! Jag som trodde jag skulle få min Skillet skiva imorgon också. :(



Skulle ha en bild på min fina morgonfrilla, håret står typ rätt ut, däremot syns det knappt och det hade lagt sej lite också så jag bjuder på dom istället. Btw tröjan är inte för liten, den ska vara så. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0