Tråkigt

Namn: sofia
Ålder: 15
Hur mår du?: bra
Är du redo?: Som fan

Är dina vänner bra: mestadles så :D
Vem/vilka älskar du mest: alla <3
Vem/vilka vet allt om dig: Jag
Vem är snyggast av din vänner: Jag ffs!
Skulle du kunna ha sex med någon av dina vänner: haha nej sry
Har du haft sex med någon av dina vänner: nej
Gillar du någon av dina vänner: gillar alla :)
Vem/vilka hatar du: Lala lula lula~
Är du avundsjuk: Kn vara

Är du religiös: nej!
Är du kristen: ja men jag följer den inte :pp
Tror du på gud: nej
Vad tror du på: en hel del
Är du ateist: va?

Har du någon gång förstört för någon annan: tyvärr..
Har du någon gång fått din mamma börja gråta: mhm..
Har du någon gång haft sex med en tjejs pojkvän: pass
Har du någon gång varit otrogen: mhm...
Har du någon gång slagit ner nån: aa ..
Har du någon gång blivit slagen: de också
Har du någon gång förstört för någon annan: kanske(A)
Har du någon gång fått din mamma börja gråta: ja
Har du någon gång haft sex med en tjejs pojkvän: nej det hoppas jag verkligen inte :D
Har du någon gång varit otrogen: Nej :)
Har du någon gång slagit ner nån: på skoj (A)
Har du någon gång blivit slagen: ja
Finns det något mer du vill tillägga: god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0