I don't wanna be lonely no more



Brukar inte ta såna där bilder men tänkte visa några slarvig bilder på tröjan jag fick av mich i julklapp! :D Den är sjukt skön!
Det var ganska komiskt också för hon sa att man skulle ha leggins till den för det skulle vara snyggt och när jag sätter på mej den tog jag mjukisbyxor till haha... Men jag frös så jag skyller på det den här gången :]

Senare idag, eller om ca en kvart ser jag nu så drar jag till Gävle och jag har ingen aning om när jag kommer hem. Ska kolla Gymnasium där! Fast jag ska nog inte gå där men jag följer med för Sandra och Erika ska kolla där, Sandra iallafall. :)

Nu fick jag bråttom för jag får inte vara seg om Sandra kommer för då blir hon väl förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0