The way I'm disco dancing

Åh gud, jag har skrattat så mycket så jag har skit ont i huvudet. Fan för Filip som lyckades kittla mej! Åh gud, jag har inte skrattat varken så här mycket eller sådär konstigt på länge! Åh...

Jag sa ju att jag skulle vara social idag men så speciellt mycket har jag väl inte att säga. Skoldagen har varit helt okej! :)
Lyckades somna i fotäljen (av alla ställen) när jag kom hem men nu ska jag plugga och göra klart idrottsläxan.

Haha, Matilda var nästan bra skådespelare idag tills hon började asgarva för att Erika hade panik! (A) Hon trodde jag skulle till Fors fast vi ändrade oss och gick hem till mej så hon panik ringde till mej och då började Matilda garva och då kom hon på oss, åh jag skulle velat sett Erikas rektion...

Ingen fattar någonting gissar jag på och jag ska försöka skriva lite intressantare inlägg fast det kommer nog inte hända för mer intressanta kan jag nog inte göra dom.


aww, mina vänner. Söta små spermier dedär, love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0