fuck picasa.

Jag är lite seg på att uppdatera men vad gör det?
Tindra var här, hon fick sina skidor och hon skulle inte ta av sig dom. Så hon åkte till ica på skidor! Det ska jag också testa någon gång.
Och jag vet inte hur många gånger hon kallade mej mamma! Aww... Kul att hennes mamma satt i köket då också :ppp :)

Nu tänker jag ladda upp alla bilder från gårdagens skoldag för jag fick skäll av Matilda för att jag inte gjorde det.
Notera att eftersom jag sa alla bilder så kommer jag bjuda väldigt mycket för det är många bilder jga inte vill ladda upp :) Usräkta att jag flashar mej lite ibland ochså men jag orkar inte redigera bort det nu, det är ändå inge intressant att se.



Nej sry, jag orka inge mer, tänker gå och duscha ifallatt någon ville veta.



Har du tänkt på alla gånger vi
tjejer har blivit nedtryckta av killar,
för dom menar att vi är det svagaste könet?
Men hör här: 
- Vi kan blöda i en veckan utan att dö 
- Vi kan ge mjölk utan att äta gräs 
- Vi kan bli våta utan att röra vatten 
- Vi kan få benlöst kött att stå!

Girlpower!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar mattelektionerna........:((((((((((((((((((

2012-09-22 @ 21:22:18
Postat av: Mattttttttiii!!!!!!!!!;)))))))))))))

Saknar mattelektionerna........:((((((((((((((((((

Svar: Vem gör inte!!!! :(
Sofia

2012-09-22 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0