What does it take to be called great?

Jag ♥ Thaimat
Jag ♥ Chokladglass

Det nästan allt jag har ätit idag. Åt lite kyckling i skolan och en macka, sen en kiwi hos Matilda och nu har jag ont i magen.

Mamma och Ellinor kollar på The proposal och den gör mej lite smådeppig, vet inte riktigt varför. Dom sitter och garvar iallafall. Jag däremot sitter och sjunger med lite i låtarna som går där, säger en och annan replik och chattar med nån Lars som vill veta en hel jävla massa om mej. Hur ska en killes kropp se ut? Hmmm bra fråga..

Jag e fin :]] Drev men aja. Vad gör man inte när man har tråkigt? Ska nog sova nu, god natt. ♥

"Jag drömde om kylskåp!"
"Menar du 'kylskåp' eller ett kylskåp?"
"Ett kylskåp."
"Asså ett vitt stort som man kan ha mat i?"
"Nej, kylskåp!"
"Menar du kroppsdelen?"

Logik så det bara sprutar om det..................................... ;$$

Och Erika. Jag älskar dej.

Kommentarer
Postat av: erika

LOGIK!

Som Anders sa; ni är glada i alla fall!



Du skrev det där med tårade ögon, illröda kinder och ett stort leende. Eller hur? :D

2011-01-22 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0