You flooded through my veins

Jag har märkt att dom flesta låtar som jag hör på radion och tycker är bra nuförtiden har varit Robbie Williams låtar. Jag har aldrig brytt mej om honom förut men han är helt okej att lyssna på.

Nu har jag iallafall ätit mat, jag är mätt och belåten. Jag älskar sås.♥
Och mina drömmar blev inte mycket bättre, jag drömde att jag kysste någon men jag vet verkligen inte vem det var, jag kommer inte ihåg så nu är jag frustrerad över det, dessutom var det en låt jag hörde i min dröm också och jag vet att den finns på riktigt men jag vet inte vilken det är och jag kommer inte ihåg hur den går längre! Det är riktigt frustrerande att sova.


Kommentarer
Postat av: SARAS FOTON & TECKNiNGAR

haha tack C: men själv tycker jag att den inte blev nå vidare, om jag hade gett den lite tid skulle den bli bättre ;)

2011-01-23 @ 17:25:53
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0