You were a poison

Ser fram emot att lägga mej nu, suttit i bilen i två timmar fram och tillbaka på Horndal. Förhoppningsvis drömmer jag om någit mindre tillfredställande och läskigt än vad jag gjorde inatt.. Jag drömde även att Erika skulle operera en katt och att jag gjorde Fanta på McDonald's. Jag hade en jätte fin GUL t-shirt som det stod McDonald's och lite annat på med röd text. Jag skulle jobba där så jag fick börja att lära mej att göra fanta, det spelade ingen roll om jag hade i för lite eller för mkt av något för det skulle smaka ungefär lika ändå så jag hade i nåt orange pulver. Och jag var jätte nervös för tänk om det skulle komma någon sen var snygg?
Sen (eller före) jobbade jag på ett sjukhus med Erika och vi hade en doktor där som vi skulle kolla på när han opererade men det blev ett akutfall på en katt som vi var tvugna att ta och jag klarade inte av det så Erika fick operera den istället. Hon opererade inne hos tandläkaren på en köksbänk som dom på McDonald's. När den var klar smet den ut i trapphuset.

Resten av min dröm tänker jag inte berätta här men damn I like that body.


Kommentarer
Postat av: erika

Jag var säkert sjukt bra på att operera katten, jag har faktiskt krossat en och annan snigel i mina dar :)

Det var den där "bite me" killen va? :D

2011-01-23 @ 16:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0