Come here, stop it, drop it, PAUSE

Undrar vem som är brunast ;)
Jag var ute och solade med Sandra och Matilda igår, t.o.m. Sandra har fått en bikinirand på ryggen. Jag med dessvärre, jag som knäppt upp BH:n varje gång jag lagt mej på mage, lik förbannat har jag lyckats få en rand där dom få gångerna jag låtit den va eller glömt den. Jag tycker verkligen inte om att ha bikiniränder så för ovanlighetens skull solade jag topless idag och jag bor mitt i Horndal så det är nog inget jag gör oftare. Bara någon gång kanske för solen var inte framme länge idag så mina bikini ränder är långt ifrån borta. Och mitt ansikte är inget vi behöver visa för det har nog mest färg nu efter att jag brände det igår haha. När jag kom hem till Jon igår så sa han att jag var jävligt brun och Tims reaktion kunde jag bara skratta åt haha. "Hej! Jag trodde det var Johannes som kom ... Shit va bränd ... sol .... eeeehh ... brun du är!.." I'm happy! :D Men brunare SKA jag bli för när jag kollar själv tycker jag verkligen inte att jag är brun, alla ser mycket brunare ut än mej. Om man bortser från mitt ansikte .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0