Dag 1 - En bild på mig+10 fakta om mig.



• Jag är rädd för spindlar
• Jag duschar inte om jag vet att någon duschar hemma hos sej just då
• Jag är rädd för lastbilar och tåg
• Jag älskar bögar
• Jag låter helst bli att berätta mina andranamn för att jag hatar dom
• Det finns personer jag inte står ut med men jag är för snäll för att kunna säga åt dom att lämna mej ifred för att dom inte har gjort något egentligen, dom är bara allmänt dryga
• Jag blir deprimerad när mitt hår inte är som jag vill att det ska vara
• Jag blir även deprimerad när min utväxt syns
• När jag säger att jag blir deprimerad så menar jag inte att jag blir extremt deprimerad men jag kan tjata om att jag är deprimerad i fler timmar
• Jag hatar att förklara saker, det går inte för mej, som ni ser ovan
• Jag är rädd för spindlar
• Jag duschar inte om jag vet att någon duschar hemma hos sej just då
• Jag är rädd för lastbilar och tåg
• Jag älskar bögar
• Jag låter helst bli att berätta mina andranamn för att jag hatar dom
• Det finns personer jag inte står ut med men jag är för snäll för att kunna säga åt dom att lämna mej ifred för att dom inte har gjort något egentligen, dom är bara allmänt dryga
• Jag blir deprimerad när mitt hår inte är som jag vill att det ska vara
• Jag blir även deprimerad när min utväxt syns
• När jag säger att jag blir deprimerad så menar jag inte att jag blir extremt deprimerad men jag kan tjata om att jag är deprimerad i fler timmar
• Jag hatar att förklara saker, det går inte för mej, som ni ser ovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0