Home sweet home

Sitter på mitt rum i Vimmerby nu! Jag sa att jag inte skulle blogga nå men när datorn ändå var på så tänkte jag varför inte? Vi åker hem redan imorgon, synd för jag stormtrivs här. Alla bekymmer och funderingar och sånt försvinner, jag har så mycket annat att tänka på! Jag lämnar liksom problemen hemma och omvärlden finns det inte en tanke på. Här är jag hemma, det bara är så. Jag känner mej helt slut efter idag ch så värst mycket bilder har jag inte tagit men några kanske jag kan ladda upp sen när jag kommer hem. Nu ska jag ta och njuta av den lilla tid jag har kvar här fast det inte finns så mycket att göra just nu men jag njuter av att bara sitta och titta på det som finns här! Och jag älskar småländska! PUSS PÅ ALLT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0