If you only knew how much I love you

Jag orkade inte svara på era kommentarer, förlåt! (a)
Hemma från Furuvik, somnade i bilen påvägen hem och klockan sju kom jag ju inte upp imorse. Nio minuter över åtta vaknade jag och slängde mej in i duschen så vi kom inte härifrån förrän halv tio och det var planerat att vi skulle åka nio hihi (a) Vi åkte både det ena och det andra och jag tror Sandra blev mest rädd i Hedenhös? En liten tunna liknande båt man åker runt i och kollar på lite olika saker haha! Och inte nog med det så sket en fiskmås på henne också! HAHAHA! Hon kom in på toaletten och gnällde om att det hade hänt något hemskt och så visade hon sin vänstra arm så var helt kletig! 

Men nu ska jag inte ge er detaljerade beskrivningar om det, nu ska jag spela kubb med mamma och Filip, dom anar inte att dom tillslut kommer få en kubb pinne i huvudet.. 



Kommentarer
Postat av: Sandra

Börja inte kasta igen, dom har inte mina ninjakrafter och kan ducka värsta ägigt som jag!

2011-07-06 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0