kuuuuuul

Mig 2011!
lägg in denna på din blogg.
100 frågor om dig själv!
personligt.
1. Ditt fullständiga namn? - Sofia Andersson
2. Exakt ålder - 15 år och tio månader
3. Längd? - 160
4. Vikt? - 50
5. Smeknamn? - Fia, Soffe, Soffan o.s.v
6. Vart bor du? - Där du inte bor
7. Vad gör du på fritiden? - Allt mellan himmel och jord men mestadels lyssnar jag på musik och är med massa konstigt folk :D
8. Beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)? - Obeskrivligt snygg, jätte dampig och går ofta och dansar hahahah ;)
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp ? - Mina läppar eller min mun överhuvudtaget, och näsan
10. & vad är du mest nöjd med? - Det vet jag faktiskt inte, det skulle väl vara helheten ändå för jag tycker inte att jag ser speciellt dålig ut om man kollar på helheten utan det är bara när jag fokuserar mej på endast en sak som jag ser felen extremt
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Jag tucker att jag är ganska jobbig emmelanåt (rätt ofta) men jag tycker att jag oftast är positiv och jag verkar få andra att vara glada trots mitt jobbiga beteende och det är bra!
12. Vad vill du jobba som äldre? - Det har jag ingen aning om faktiskt, så långt har jag inte tänkt än :)
13. Hårfärg? - Brunett med lite koppar
14. Ögonfärg? - Melerade men mest grön
15. Någonting du vill berätta om dej själv, som inte någon annan vet? - Hmmm inget jag kommer på nu
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ja ibland så
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utséende? - Utseendet i sej är inte så viktigt tycker jag men jag erkänner att jag blir deprimerad om jag inte får fixa håret
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Håret!
19. Någon vana? - Tugga på mitt halsband
20. Lyckotal? - 22
vänner/folk.
21. Vad heter din bästa vän? - dom vet vilka dom är :)
22. Hur många nära vänner har du? - Det beror på men lagom! :)
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Inte direkt men jag tror nog folk vet vem jag är iallafall
24. Vet många personer vem du är? - Det tror jag nog
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? I och med att skolan är liten och alla känner alla så vet dom nog vem jag är ja
26. När var du senast med någon kompis? - Idag :D
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej!
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Sandra tror jag, längeee sen! :(
29. Vem sov senast hos dig? - Sandra :D
romantik.
30. Vill du ha ett förhållande? - Det skulle inte vara helt fel
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? - Jag bryr mej inte riktigt :)
32. Är du kär? - Mjo
33. Tycker någon om dej mer än som vän? - Jag tror det
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jag vet inte, jag känner inte så just nu
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Om jag verkligen tycker om personen så är jag villig att gå så långt som känns rätt för båda, om ni förstår hur jag menar
36. Tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? - Nej men utseendet är ju det man lägger märke till mest, däremot tycker alla att jag har konstig killsmak så haha men jag kan falla för killar som jag alltid tyckt sett allmänt konstiga ut så
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja men samtidigt beror det på vad det är för sammanhang
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Jadå
39. I din klass? - Ja
Från kram till sex.
40. Har du kramat motsatta könet? - Hahah jaa
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja, fler än en gång
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Japp
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Ja
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - Det vill du bra gärna veta va ;)
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1
51. Vem är ditt bästa strul? - Brukar inte strula men
52. Och vem är ditt senaste? - Inga namn
53. Ditt äldsta hångel? - Inga namn
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej :)
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Hahah nej och jag tror inte jag skulle vilja det heller ...
56. Haft sex överhuvudtaget? - hahah fyrtio ggr!
57. Hur gammal var du första gången? - haha
58. Hur gammal ville du vara första gången? - haha
59. Blivit dumpad efter sex? - haha
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. Har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? - Pussat sa jag ju?
tankar & skit.
62. Har du någon fobi? - Ja rätt konstiga fobier
63. Har du någon allergi? - Plåster och kiwi men jag bärjar kunna äta det mer nu
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Lite olika men det kretsar väl runt samma sak oftast
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem jag ser
vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskluld med åldern 13-? Icke oskuld med åldern 13-
75. Vänskap eller förhållande? - Båda
76. Snyggastekillen/tjejen i stan med sämsta personlighet elr fulastekillen/tjejen i stan med finaste personlighet? - fulaste med bra personlighet
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Svårt... Helt ärligt tror jag att jag tycker att det är sexigare med underkläder på, om man abra får titta vill säga ;)
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - Bra fråga, jag vet faktiskt inte!
skulle du?
80. Kunna byta liv med någon ? - Skulle jag väl men jag ahr inga problem med mitt liv :)
81. isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - En hel del!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Haha nej det tvivlar jag på
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? - Ja, jag offrar hellre mej själv än att någon skulle dö
85. Kunna sova ute på vintern? - Vet inte om jag skulle sova så bra men jag skulle nog kunna
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? - Jag vet faktiskt inte, ett land där det är varmt och jag kan få ett eget strandhus! :D
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej, det är den sämsta lösning nånsin. Fegt och svagt är det också
klädstil.
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej eller jag kör på vad jag känner för
89. Vad klär du dig i oftast? - Mjukisbyxor och linne
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Bara om jag ska ut
91. Klär du dig dyrt? - Nej det tycker jag inte
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen,modestilen,vanligt eller ngt annat? - Jag vet faktiskt inte, jag är nog lite av allt faktiskt
senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Ja filip
94. Haft sex? - Nej
95. Fått en kram av en okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Japp
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Nej
99. Kollat på google? - Ja haha
SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - Närmare femtio minuter, men jag gjorde annat under tiden!
Mig 2011!
lägg in denna på din blogg.
100 frågor om dig själv!
personligt.
1. Ditt fullständiga namn? - Sofia Andersson
2. Exakt ålder - 15 år och tio månader
3. Längd? - 160
4. Vikt? - 50
5. Smeknamn? - Fia, Soffe, Soffan o.s.v
6. Vart bor du? - Där du inte bor
7. Vad gör du på fritiden? - Allt mellan himmel och jord men mestadels lyssnar jag på musik och är med massa konstigt folk :D
8. Beskriv ditt utséende (hur känner man igen dig)? - Obeskrivligt snygg, jätte dampig och går ofta och dansar hahahah ;)
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp ? - Mina läppar eller min mun överhuvudtaget, och näsan
10. & vad är du mest nöjd med? - Det vet jag faktiskt inte, det skulle väl vara helheten ändå för jag tycker inte att jag ser speciellt dålig ut om man kollar på helheten utan det är bara när jag fokuserar mej på endast en sak som jag ser felen extremt
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? - Jag tucker att jag är ganska jobbig emmelanåt (rätt ofta) men jag tycker att jag oftast är positiv och jag verkar få andra att vara glada trots mitt jobbiga beteende och det är bra!
12. Vad vill du jobba som äldre? - Det har jag ingen aning om faktiskt, så långt har jag inte tänkt än :)
13. Hårfärg? - Brunett med lite koppar
14. Ögonfärg? - Melerade men mest grön
15. Någonting du vill berätta om dej själv, som inte någon annan vet? - Hmmm inget jag kommer på nu
16. Kan du själv säga att du ser bra ut? - Ja ibland så
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utséende? - Utseendet i sej är inte så viktigt tycker jag men jag erkänner att jag blir deprimerad om jag inte får fixa håret
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Håret!
19. Någon vana? - Tugga på mitt halsband
20. Lyckotal? - 22
vänner/folk.
21. Vad heter din bästa vän? - dom vet vilka dom är :)
22. Hur många nära vänner har du? - Det beror på men lagom! :)
23. Anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Inte direkt men jag tror nog folk vet vem jag är iallafall
24. Vet många personer vem du är? - Det tror jag nog
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? I och med att skolan är liten och alla känner alla så vet dom nog vem jag är ja
26. När var du senast med någon kompis? - Idag :D
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej!
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? - Sandra tror jag, längeee sen! :(
29. Vem sov senast hos dig? - Sandra :D
romantik.
30. Vill du ha ett förhållande? - Det skulle inte vara helt fel
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre en dig? - Jag bryr mej inte riktigt :)
32. Är du kär? - Mjo
33. Tycker någon om dej mer än som vän? - Jag tror det
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? - Jag vet inte, jag känner inte så just nu
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? - Om jag verkligen tycker om personen så är jag villig att gå så långt som känns rätt för båda, om ni förstår hur jag menar
36. Tänker du mycket på utséendet hos din tjej/kille? - Nej men utseendet är ju det man lägger märke till mest, däremot tycker alla att jag har konstig killsmak så haha men jag kan falla för killar som jag alltid tyckt sett allmänt konstiga ut så
37. Vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - Ja men samtidigt beror det på vad det är för sammanhang
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - Jadå
39. I din klass? - Ja
Från kram till sex.
40. Har du kramat motsatta könet? - Hahah jaa
41. Har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja, fler än en gång
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? - Japp
43. Har du pussat någon i motsatta könet? - Ja
44. Har du pussat någon i medsatta könet? - Ja
45. Har du pussat den du tycker om? - Ja
46. Har du pussat någon inför folk? - Ja
47. Kysst någon inför folk? - Ja
48. Hånglat inför folk? - Ja
49. Vem var ditt första hångel? - Det vill du bra gärna veta va ;)
50. Hur många har du hånglat med under en kväll? - 1
51. Vem är ditt bästa strul? - Brukar inte strula men
52. Och vem är ditt senaste? - Inga namn
53. Ditt äldsta hångel? - Inga namn
54. Skäms du över att hångla inför folk? - Nej :)
55. Haft sex med någon på offentlig plats? - Hahah nej och jag tror inte jag skulle vilja det heller ...
56. Haft sex överhuvudtaget? - hahah fyrtio ggr!
57. Hur gammal var du första gången? - haha
58. Hur gammal ville du vara första gången? - haha
59. Blivit dumpad efter sex? - haha
60. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? - Ja
61. Har du gjort ngt av detta med de medsatta könet? - Pussat sa jag ju?
tankar & skit.
62. Har du någon fobi? - Ja rätt konstiga fobier
63. Har du någon allergi? - Plåster och kiwi men jag bärjar kunna äta det mer nu
64. Vad tänker du på innan du somnar? - Lite olika men det kretsar väl runt samma sak oftast
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? - beror på vem jag ser
vad väljer du?
74. Oskuld 40+ eller icke oskluld med åldern 13-? Icke oskuld med åldern 13-
75. Vänskap eller förhållande? - Båda
76. Snyggastekillen/tjejen i stan med sämsta personlighet elr fulastekillen/tjejen i stan med finaste personlighet? - fulaste med bra personlighet
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder? - Svårt... Helt ärligt tror jag att jag tycker att det är sexigare med underkläder på, om man abra får titta vill säga ;)
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? - Bra fråga, jag vet faktiskt inte!
skulle du?
80. Kunna byta liv med någon ? - Skulle jag väl men jag ahr inga problem med mitt liv :)
81. isåfall vem då? -
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - En hel del!
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - Haha nej det tvivlar jag på
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en inte så nära vän leva? - Ja, jag offrar hellre mej själv än att någon skulle dö
85. Kunna sova ute på vintern? - Vet inte om jag skulle sova så bra men jag skulle nog kunna
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånnafall? - Jag vet faktiskt inte, ett land där det är varmt och jag kan få ett eget strandhus! :D
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej, det är den sämsta lösning nånsin. Fegt och svagt är det också
klädstil.
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? - Nej eller jag kör på vad jag känner för
89. Vad klär du dig i oftast? - Mjukisbyxor och linne
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? - Bara om jag ska ut
91. Klär du dig dyrt? - Nej det tycker jag inte
92. Vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen,modestilen,vanligt eller ngt annat? - Jag vet faktiskt inte, jag är nog lite av allt faktiskt
senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? - Ja filip
94. Haft sex? - Nej
95. Fått en kram av en okänd? - Nej
96. Ringt någon? - Japp
97. Blivit uppringd? - Ja
98. Funnit kärleken? - Nej
99. Kollat på google? - Ja haha
SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - Närmare femtio minuter, men jag gjorde annat under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0