Today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed

Helt plötsligt blev jag otroligt duktig på att uppdatera. Bra det va? På onsdag åker vi till Furuvik, efter att ha åkt insane på Gröna Lund och faktiskt tyckt den var kul även fast jag höll på att dö när jag åkte den så kommer attraktionerna på Furuvik vara rena barnleken, men med tanke på att vi har rätt många små med oss som inte vågar åka lite större saker så åker vi till Furuvik istället. Kidnappar kanske med mej Sandra dit beroende på om Martin ska med eller inte. Gissar på att han följer med bara för att reta mej men då sätter jag Sandra på taket.
Nu ska jag försöka sova, jag känner mej fruktansvärt trött men jag gissar på att jag lyckas hålla mej vaken ändå.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker Martin får sitta på taket i stället <__<'

2011-07-05 @ 11:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0