Trött!

Medan jag laddade upp bilderna så laggade internet och det ås det tog extra lång tid och nu orkar jag inge mer så det blir bara några bilder från Vimmerby för det här gången för nu kan jag knappt hålla ögonen öppna. Jag gick upp fem över tio imorse för ovanlighetens skull. Tror jag vaknade av att datorn fortfarande var på och att Pause med Pitbull spelades. Jag tänkte somna om men jag vet själv att jag skulle sovit till runt två - halv tre då och varje gång jag vaknar efter klockan tolv blir jag deprimerad för det känns som att hela dagen är borta då och vanligtvis sover jag så länge varje dag. Men inte idag, jag ville inte sova så länge och dessutom så var det soligt ute trots att det stod att det skulle vara molnigt hela dagen när jag och Matilda kollade vädret igår så då gick jag ut och solade. Jag kan inte neka att jag har fått lite färg i ansiktet men jag vill ha på resten av kroppen också så att jag inte behöver jobba så mycket på det på Rhodos utan bara stärka det hehe!

Avståndet mellan stranden och hotellet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0