Snodde från bella (a)

. Vem var den senaste killen du pussade ? – Simba
. Vad har du för bhstorlek ? – Vet inte, kom och kolla? ;)
. Trivs du med det? – Nej.
. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 32
.Gillar du nån nu? - Ja
Vad gjorde du inatt? - Sov
. Och i förrgår natt? - Sov?
Vad gör du innan du ska sova ? - alldeles för mycket
. Kan du prata med din mamma om allt? - Jag skulle väl kunna men jag låter bli
. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja
Har du varit gravid? - Ohja, sju gånger
. Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? - Jaa!?
. Choklad eller glass? - Chokladglass
. Push-up eller T-shirtbh
? - T-shirtbh är bekvämast
. Stövlar eller sneakers? - Sneakers

. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans, beroende på, är det riktigt varmt skulle jag nog ta klänning

 

 

Tio saker om ditt liv

. Har du nånsin varit kär? - Ja

. Tror du på kärlek? - Ja
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Mjo
. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jo
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Jag tror det, vet faktiskt inte

. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Njae, tror inte vi var så nära
. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Ja, alltför många gånger

. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej, inte om jag är säker på att den känner samma sak
. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Inte vad jag vet om

. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja men tror däremot tror jag inte att kärleken blir stark 

Det där eller det här

. Kärlek eller pengar? - Kärlek

. Vin eller öl? - Vin
. Dag eller natt? - Natt 
.One night stand eller förhållande? - Förhållande
Tv eller internet? - Internet

. Pepsi eller cola? - Cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Beror på 
. Färgfoto eller svartvita? - Beror på motivet
Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
. dayviwes eller myspace? - Har båda två men använder inget av dom

 

10 "Har du nånsin"
. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - 
Ja, eller påväg ut
. Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Jo men det var länge sen

. Har du nånsin gjort något du ångrar? – Ja, en hel del
. Har du hoppat bungy jump? - Nej men jag skulle gärna vilja! Tror däremot jag skulle dö..
. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej, halvt
. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej, usch!
. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Ja
. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej haha!
. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Ja, allför många ggr
. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja

 

10 Känslor

. Saknar du någon just nu? – Jo

. Är du glad? - Jodå

. Är du fundersam? - Som fan

. Är du uttråkad? - En aning

.   Är du tysk? - Utav bara fan!

. Är du italienare? – No hablo sueco! Drev, det där är spanska..
. Är du finsk? - Nej

. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Dom var aldrig gifta ens
.Gillar du någon just nu? - Ja för 564165 gången

 

 

Om dig:

. Hur mycket är klockan just nu? – Vad har det med mej att göra? aja 00:42
. Namn? - Sofia
. Vart bor du? - I was once a treehouse, I lived in a cake

. Hur många barn vill du ha när du blir stor? - Det vet jag väl då?

. Vill du gifta dig? - Nej, ett undantag är om jag får gifta mej på en strand

. Rullar du spaghettin eller skär du den? – Rullar

. Har du ätit sushi? - Nej det har jag inte :o

Favoritglass? – Choklad!!

. Humör? - Fundersam, blandat

 

4 Grejjor

. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ohja, för extrem snygghet!

. Har du en hund? - Nej
Sover du helst själv eller med någon? - Med någon

. Tror du på spöken? - Lite faktiskt men det där varierar till och från

Skulle:
. Skulle du vilja vara längre? – Nej, 1.60 ♥ haha!
. Skulle du vilja kyssas nu - Joo men inte med vem som helst..
. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej jag håller redan på att däcka av trötthet så jag skippar det

 

Kan:
. Kan du röra på öronen? - 
Jaa bara att lyfta handen till örat, hur svårt är det? ;)
. Kan du slicka dig på näsan? - JAAAAAAAAA!! :D
. Kan du kolla i kors med ögonen? - Hahah ja typ..
. Kan dina föräldrar lita på dig? - Jodå
. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag får sjunga istället så ja
. Kan du va på en fest utan att dricka? – Ja
. Kan dina vänner lita på dig? - Ja!
. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Ja, jag funderade faktiskt på det idag
. Kan du suga? – Jaaoo, vem kan inte?

. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Njaa, om jag låter bli att kolla så men jag har svårt för det (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0