nanana

Det åskade utav bara fan härom natten. Jag älskar när det åskar! Hela himlen lös upp och hela huset vibrerade. Jag har ingen aning om varför jag älskar det så mycket.

Ikväll kommer Matilda och Sandra över och vi ska käka pizza och så. Matilda skulle antagligen ha med sej sin kamera så jag kan sno bilderna från den hehe. Och idag cyklade jag för första gången på jag vet inte hur länge. Det var en incident som fick mej att svära på att jag aldrig i helvete skulle cykla igen men jag cyklade idag. Jag måste erkänna att jag kände mej nervös, speciellt när jag hade min bror att hålla koll på också. Men det gick fint, får se hur det går när jag hämtar honom sen också haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0