Darkside Chronicles

Shoppade idag.
Ovanligt att jag gör sådär men jag orkar verkligen inte skriva något. Köpte mer men det hade jag på mej hihi (A) och jag drar med mej Sandra till Furuvik imorgon så vi kommer vara osociala på våra bloggar, JUST SO YOU KNOW.
Jag och Matilda nördade Resident Evil; The Darkside Chronicles i nästan fyra timmar idag fast det var sol ute hihihihi men någon dag ska jag tvinga henne att ha spel marathon en hel dag bara för att! Ska ha det med Sandra också men jag kommer inte känna mej lika ägig då :( Fast Matilda börjar komma ikapp mej hon med! Jag kanske tvingar alla tre att ha spel marathon men då kan vi inte köra Resident Evil, inte alla tre samtidigt iallafall men vi får köra något annat! låter bra! nu måste jag lägga mej om jag ska upp och duscha sju imorgon. Oj, jag orkade visst skriva rätt mycket ändå? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0